tricouri haioase

Pagini

luni, 8 martie 2010

Legion





Legion este un film pe care l-am văzut acum 2 seri şi mi-am zis,''hai dom'le să-i scutesc pe oameni de la o povară''.Se face în film că Dumnezeu s-a plictisit de toate prostiile pe care le fac oamenii şi decide să-i extermine.Da,chiar Dumnezeu.Şi culmea,eu prin filme văzusem că răul acţionează cu posedaţi de se urcă pe pereţi şi au multe alte manifestări paranormale.Dar,producătorii Legion nu sunt de aceeaşi părere şi arată că oamenii urmează să fie exterminaţi de îngeri,aceşti îngeri căutând să omoare un copil încă nenăscut al unei chelneriţe uşuratice,care nici nu ştie cine e tatăl.Îngerii sunt conduşi de arhanghelul Gavril,un fel de gladiator cu aripi negre.Cel care ajută omenirea şi încalcă dorinţa lui Dumnezeu este arhanghelul Mihail,un fel de Bruce Willis,Jean Claude Van-Damme,Arnold Schwarzenegger şi Jason Statham ...la un loc.Mihail asistă naşterea pruncului fiind o moaşă modernă,tip Rambo.Asta după ce extermină la rându-i o gloată de posedaţi de îngeri,cu ajutorul unui grup de oameni rămaşi în mijlocul deşertului,acolo unde şi lucra respectiva chelneriţă.Filmul parcă lasă loc şi de o a doua parte,fiindcă arhanghelul Mihail spune că pruncul chelneriţei trebuie să crească şi să salveze omenirea de la o a doua brigadă de exterminare trimisă de Dumnezeu.A fost cam slăbuţ filmul,dar mi-a plăcut cum rezolvă Mihail situaţiile : 200.000 de gloanţe,mai ceva ca-n vechiile filme de acţiune.Asta deşi avea puteri supranaturale.Şi ar mai putea fi şi varianta că Dumnezeu vroia să facă ordine printre arhangheli,să le arate cine e Şeful.
Bine că toate chestiile astea dubioase sunt în Statele Unite ale Americii !

8 comentarii:

Micul Artist spunea...

Filmul promitea multe insa a fost foarte slab.

Blindius spunea...

Să ştii că a fost,mai degrabă aş vedea direct partea a doua,dacă ar fi aşa ceva.

VanGhelie spunea...

e bine ca o tin la ei acolo si nu ne deranjeaza noo economia noastra de piata sau de aprozar. inteleg ca toate fazele ok din film sunt in trailer. clasic.

Lillee spunea...

Sincera sa fiu...m-am amuzat copios pe toata durata filmului. Slab..foarte slab. Inafara de faza cu batranica posedata care sare pe tavan...filmul este cam praf. Nu-l recomand :)

Blindius spunea...

VanGhelie,da... a fost un clasic mediocru :D

Blindius spunea...

Lillee,şi eu am râs în continuu :)),se mira prietena mea de ce.

Anonim spunea...

A fost dragut filmul, si o idee de scenariu foarte buna.

Blindius spunea...

mstracna,rău de tot n-a fost,dar nu mi s-a părut cine ştie ce originalitate.