tricouri haioase

Pagini

luni, 15 martie 2010

Chiriaşu'.All star,part two.

Da, a doua parte.Din ce-am primit eu răspunsuri,se pare că mai este ceva lume care locuieşte cu chirie.Chirie la proprietar particular,ceea ce e cam neplăcut.Tanti Nuţi Udrea spunea că va da ea ordin să se construiască zeci de mii de apartamente A.N.L. în acest an.Clar,promisiuni,promisiuni,dar noi ştim că şi de se vor face 20.000 dintre acestea vor fi date pe şpăgi şi pile.
Pentru cine nu ştie,în cadrul primăriilor există secţii (Direcţia Spaţiu LOCATIV) unde poţi depune un dosar,pe familie sau persoană solitară,pentru a intra în cursa pentru un apartament.Dosarul conţine declaraţii fiscale,adeverinţe de salariu,miliarde de fotocopii după toate actele posibile din Univers.În funcţie de asta,dacă ai copii,eşti căsătorit sau vârstă,ţi se dau puncte,şi când se construiesc sau se eliberează apartamente aflate în proprietatea statului,acestea sunt repartizate celor cu punctajele cele mai mari.Eh,am impresia că ai mei părinţi au dosar cam de 8 ani,timp în care au cam îmbătrânit şi ei şi au mai pierdut puncte,m-am mai angajat şi eu,şi tot aşa.Automat,îţi cresc veniturile pe familie,plăteşti taxe,ai mai puţine puncte,bizar,nu? De fiecare dată,acte de reînnoit,multă alergătură.Eu sunt resemnat în privinţa asta şi din ce-am văzut cu ochii mei,Statul român tinde să ajute pe cine nu trebuie.Nu că aş stabili eu destinele,dar cam cine poate,are nevoie de bani şi nu vrea să lucreze,mi se pare de bătut cu pietre.De ce?Fiindcă sunt ăia care o ard 12 ore la muncă,plătesc taxe şi leneşu' ia ajutorul social.Am fost şocat când am văzut la tv că unii din prăpădiţii din Centrul Istoric al Bucureştiului,au fost mutaţi moca în apartamente de peste 100.000 euro,dar nu au bani să plătească o chirie modică,banală.Şi mai şocat am fost când văzusem că nu şi-au tras curent în apartamente.
România e bolnavă,şi nici Oprescu nu vindecă măcar Bucureştiul.


8 comentarii:

BlackCat spunea...

EU si cu sotul meu abia asteptam sa avem casuta noastra. In chirie nu poti face in casa chiar ce vrei (ma refer la modificari mai de amploare) iar eu am pitici pe creier cu amenajarea in casa. Asa ca ne-am gandit si noi cum am putea sa ne luam casuta noastra (la parinti este exclus, cu toate ca este loc, din ... diverse motive) si ne-am dat seama ca singura solutie e sa ne indatoram pe zeci de ani platind o rata mult mai mare decat daca am sta in chirie. Da, am avea "mostenire" de lasat la copii dar ei ar sta cu parintii bosorogi?
Asa ma enerveaza ca am senzatia ca stau in plop si plopu'n aer in legatura cu asta.

MadMe spunea...

De acord, România e bolnavă rău. Unii trag ca proştii şi alţii profită.
Muncim ca nebunii 10-12 ore pe zi până ne cedează organismul şi alţii se lăfăie.
M-am scârbit şi eu de sistemul ăsta, dar până nu mi-o veni vreo idee mai bună să mă scoată din el, trebuie să joc după cum cântă alţii!

Alexa spunea...

Proiectul celor 100.000 case ANL este cat se poate de "pe bune" ca sa ma exprim asa. Ba mai mult, el vine in urma sesizarilor facute de catre tineri la administratiile locale. Uite aici mai multe informatii despre un proiect adevarat: http://www.elenaudrea.ro/apartamente-anl

Blindius spunea...

Alexa,eu iti spun sa iti dai foc si sa alergi cu pene pe la Piata Victoriei,cu parere de rau ca e posibil sa te fi jignit si sa fi avut o atitudine nedemna.Du-te-n site la Nuti !

Blindius spunea...

Madme,tocmai acum am venit de la 12 ore de calvar :-s.

Blindius spunea...

BlackCat,ai dreptate,şi eu i-am sfătuit bine pe ai mei să se gândească de două ori înainte să înceapă o rată pe decenii,eu nu vreau să îmbătrânesc cu ei,iar banii vreau să îi ţin pentru o familie a mea.

Anonim spunea...

Romania e saluuuuut....e "PA", vorba lui mircea badea...nimic nu ma mai mira, sincer...asa tanara cum is, am vazut destule..

Lillee spunea...

Am ajuns la concluzia ca programele astea sunt facute doar de ochii lumii. Nu cred ca noi, oamenii de rand, vom intra vreodata in posesia unui astfel de apartament.
Si in Constanta a fost un astfel de program...dar acum daca s-a suparat Mazare pe noi...ciu ciu mai vedem!