tricouri haioase

Pagini

marți, 9 februarie 2010

The winner takes it all...


Aşa se spune.Doar că nu avem nici un câştigător la concursul ''Link-ul de criză''.Nici audienţa nu a fost prea mare,astfel că baza de răspuns n-a fost prea largă,la rându-i.Deşi n-au fost moderate răspunsurile,majoritatea cam a răspuns acelaşi lucru,cred că vrem toţi să ne îndulcim.Le mulţumesc celor care au participat şi şi-au dat cu părerea!
Răspunsul corect îl dezvălui tot printr-o poză,dar de această dată este descărcată de pe Internet,am făcut şi eu una dar am o lene teribilă să conectez telefonul la PC.



Substanţa ''vinovată'' este reprezentată de gelul de duş Axe Instinct.Da,e cam urâtă forma pe care o are gelul acesta de duş,şi eu am fost surprins,dar ca produs este în regulă.Puteţi să-l cumpăraţi sau să-l faceţi cadou ca să vă convingeţi că aceea este culoarea.Apropos,miroase foarte manly,până şi lui Kim Kardashian îi place.
Mult Succes data viitoare !

16 comentarii:

Anticalofilul spunea...

nu era ketchup?

MadMe spunea...

Offf, ce păcat că am avut treburi şi am lipsit din online. Sigur aş fi ghicit (NOT) :P

Anonim spunea...

Hmmm... chiar nimeni n-a ghicit? :(

Anonim spunea...

Se pare că nu, acum am văzut că ai moderat comentariile. Majoritatea au zis că e ceva 'de dulce', numai eu m-am gândit la vin, beţivica de mine :))

Micul Artist spunea...

Era ultimul lucru la care m-as fi gandit :)).

realbadpisy spunea...

hmmmm deci a fost un concurs pe aici?? la naiba si eu pe unde am umblat de nu am stiut.pfff

Blindius spunea...

George,nu! Şi nici ciclu :))

Blindius spunea...

MadMe,sigur ai fi ghicit!Bine ai revenit de la labour festival!

Blindius spunea...

Cris,nu ;(,şi eram pregătit să dau link-urile.

Blindius spunea...

Photograph,poate data viitoare :D

Blindius spunea...

RealBadPisy,a fost,poate o să mai fie :D.Îţi spun eu unde ai fost : în Buşteni :D .

MadMe spunea...

Bine te-am regăsit :D

Crissu spunea...

Super faza cu toti am vrut sa ne indulcim .. nu stii tu dar cu totii facem parte dintr-o secta secreta a indulcirii cu gem/sirop de capsuni:))..Sa stii ca m-am distrat teribil:):):)Multumesc caci aveam nevoie :D

Lillee spunea...

:) Nu m-as fi gandit nici moarta. Nu-i corect :P

Blindius spunea...

Crissu,vreau si eu sa devin membru al sectei.

Blindius spunea...

Lillee,''Doamne fereste''.