tricouri haioase

Pagini

miercuri, 17 februarie 2010

Time's up!

Timpul acesta este atât de al naibii că-ţi vine să-l strângi de mână şi să-i dai două palme,să cadă lat,şi să se oprească.Este bine ştiută treaba cum că trăim în epoca vitezei,timpul este tot mai limitat,noi suntem din ce în ce mai obosiţi,mai stresaţi,mai robotizaţi,într-o permanentă acţiune...fiecare încercând să economisim timp şi energie.
Motivul postării mele este punctualitatea.Având în vedere cele precizate mai sus,deducem că this shit căreia îi spunem punctualitate,este destul de importantă.Punctualitatea ''dă bine'' într-un curriculum vitae.După ce ţi-ai scris adresa,studiile şi diplomele copiate,plătite şi,de ce nu...muncite (?!),mergi mai departe şi scrii punctualitate,cam prin zona caracteristicilor tale personale.Mulţi o scriu,dar câţi o respectă? Eu cunosc foarte puţini oameni punctuali.Consider că dacă ai un program clar,stabilit dinainte,este un must do să-l respecţi aşa cum este scris.Oamenii depind de tine,de ceea ce tu ai semnat sau ţi-ai dat acordul în orice alt fel.Respectarea orei de întâlnire pentru o plimbare,pentru o activitate sportivă sau culturală,pentru un bussiness meeting,toate reprezintă acordul a două părţi.Ori,eu cred că indiferent dacă plouă,ninge viscolit ori s-au topit şina de tramvai şi cablul troleibuzului,trebuie să fii la timpul stabilit pentru întâlnire.Nu mă interesează,ai zis ceva,respectă,ia-ţi măsuri.Am trecut şi peste faza aceea cu ''femeia aşteptată minim 10-15 minute în plus'',păi...egalitate de şanse?Atunci să fie şi egalitate de bun-simţ şi fiecare să fie un exemplu pentru celălalt.Şi măcar dacă vinovatul pentru nepunctualitate ar anunţa din timp,măcar atât,dar nu prea se întâmplă.
Un coleg mi-a zis mai în glumă,mai în serios,că mie îmi place să plec numai ''la fix'' de la serviciu.Păi cum altfel?Când am chef şi e plăcerea mea să stau,stau!Avem unde să socializăm,nu trebuie să facem asta unde nici nu putem să ne privim unul pe celălalt din cauza treburilor.Am I right or am I right ?
Voi cum staţi cu timpul?Cât de punctuali sunteţi?


Foto

P.S.-Mâine,poimâine...un interviu online.Sper !

21 de comentarii:

Lillee spunea...

Mereu am fost punctuala. Al meu domn insa nu prea. Si uite asa m-am cam delasat si eu. Impropriu spus. Cand sunt pe cont propriu ( merg singura la o intalnire etc) sunt punctuala sau chiar fac in asa fel incat sa ajung mai devreme. Eh, cand depind de el ( sa ma duca cu masina) mereu intarzii. De ce? Pai in ultimul moment isi aduce aminte ca nu are pantofii dati cu crema...ca nu-si gaseste cureaua preferata...
Am incercat eu mii de tactici...degeaba. Mereu gaseste altceva.

Anticalofilul spunea...

punctualitatea a devenit limba de lemn in scrierea unui CV

Piperusha spunea...

Is destul de. Ma simt foarte aiurea cand nu reusesc. Da, recunosc ca se mai intampla sa intarzii pentru ca-s foarte dezorganizata (gen, stiu cu cat timp inainte tre sa plec insa uit diverse chestii si...)
Insa, ca regula, sunt punctuala si tin ca si ceilalti sa fie.

Anonim spunea...

Am scris şi eu un post asemănător mai demult! ;)

MadMe spunea...

Eu de felul meu sunt punctuală. Dar în ultima vreme m-am cam dat după domnul MadMe, care la serviciu este punctual dar în timpul liber nu. Mereu întârziem când mergem undeva. Şi pe mine mă enervează de mor.
Explicaţia lui: Nu suntem destul de constrânşi la birou să ajungem la oră fixă, măcar în timpul liber să nu fiu supus unui program strict.
Încă mai încerc să-i schimb obiceiul , să vedem ce-o să iasă. :D

BlackCat spunea...

Eu incerc sa ajung la locul destinatiei cu cel putin 5 minute inainte de ora stabilita. Mai bine astept decat sa fiu asteptata. Cred ca tine in primul rand de bun-simt si vreau sa arat ca sunt bine crescuta. In plus, daca ajung mai devreme apuc sa mai fumez o tigare :D

Alexandra spunea...

sunt o persoana punctuala, poate prea punctuala as putea spune...tot timpul cand ma intalnesc cu cineva, ajung cu 5-10 minute mai repede sau daca cineva vine si ma ia de-acasa si imi spune la ce ora sa fiu gata, e logic ca iar sunt gata cu vreo 10-15minute mai repede...pentru mine e mult mai bine sa ajung mai repede decat cealalta persoana pentru ca daca avem ceva de vorbit, pana ajunge pot sa imi pun gandurile si ideile in ordine si in plus, la fel ca si BlackCat, mai apuc sa fumez o tigara:p

Blindius spunea...

Lillee,de multe ori,si noi ...baietii,suntem mai rai decat femeile cand vine vorba de look.Si eu mai ma opresc pt curatarea incaltarilor sau ca ma deranjeaza o haina,chiar cand sa ies pe usa.Dar dupa aceea ma grabesc serios.

Blindius spunea...

Anticalofilul,ai zis-o bine !

Blindius spunea...

Piperusha,fiindca ai puterea sa recunosti,esti iertata 75%.

Blindius spunea...

Cris,imi pare rau,dar nu stiam :D.Probabil nu mai tin eu minte sau nu ne citeam pe atunci !

Blindius spunea...

Madme,bărbaţii...bată-i vina :D

Blindius spunea...

BlackCat,mie nu-mi place deloc să aştept...şi nici măcar nu fumez ca să-mi ocup timpul :(

Blindius spunea...

Alexandra,eşti un exemplu de urmat pentru multe fete ,cel puţin în ceea ce priveşte punctualitatea !

hime spunea...

Eu stau aiurea la capitolul asta ! Nu-mi ajunge niciodata timpul !!! As vrea zile mai lungi , as vrea sa nu fiu obligata sa dorm ...

Sasha spunea...

Mie una îmi place să fiu punctuală, cât despre partea masculină, dacă eu pot, ceilalți de ce nu ar putea? :P

Blindius spunea...

Hime,ai dreptate,nici mie nu-mi place ca trebuie sa dorm.Sau macar sa fie ziua de 40 de ore!

Blindius spunea...

Sasha,asa...foarte bine ! sa le dai un exemplu acelora care intarzie!

Crissu spunea...

Sunt atat de punctuala incat uneori imi e rusine cu mine ca sunt asa ..Plus .. daca altii nu sunt ma dispera de-a dreptul ..sau sa intarzii din cauza altora ...aaaaaaaa ce urat !

Blindius spunea...

Crissu,cam asa sunt si eu,ma enervez foarte repede.

cristishady spunea...

eu nu sunt foarte punctual ...dar de obicei anunt cand intarzii