tricouri haioase

Pagini

vineri, 8 aprilie 2011

In corpore sano.

Este mică şi subţire.Câteodată poate să fie albă,neagră sau maro.Negreşit îi plac spaţiile strâmte şi întunecate şi nu spune ''nu'' dacă îi umezeşti vârful.
Trebuie să spun clar : e mai subţire ca degetul uman !
Pun cărţile pe masă şi vă menţionez că vorbesc despre ţigară.
Nu fumez,n-am fumat până acum şi,în proporţie de 99,9%,nu mă apuc de fumat până dau colţul pe strada de apoi. Îmi fumează ''bătrânii'',îmi fumează fotomodela şi mai fumau vreo doi colegi de la serviciu.
Pe primii i-am pus la prezent,fumează,se feresc,nu am nici o problemă! ''Fumigenele'' de la serviciu au fumat până de curând când eu şi alţi colegi am spus :''băi,nu se mai poate''. Am început o ''campanie'' de convingere a fumigenelor spre renunţarea la acest prost obicei. Explicaţii peste explicaţii despre ''ingredientele'' ţigărilor,despre cât de criminal este gudronul,spre exemplu.Dacă nu înţelegeau astfel,am zis să le spun că 200-250 ron ar putea fi folosiţi altfel,pentru binele familiei din care ei fac parte.
Nimic! Fumigenele tot nu înţelegeau. Ne-am achiziţionat măşti de protecţie şi am iscat scandaluri cu jigniri adânci,momente din acelea în care vezi cam cum este caracterul cuiva când iese la suprafaţă.
La şedinţa cu managerul nostru,fumatul a fost scos ''în afara legii'',aşa cum era de drept. Fumigenele n-ar fi renunţat nici dacă venea Apocalipsa. Fumigenele au insistat să audă că nu mai pot fuma doar de la superiorul ierarhic,ceea ce s-a şi întâmplat.Acum fumează afară ca nişte animăluţe. La ''litieră'' cu ei !
O victorie istorică,aş putea spune,având în vedere că în cadrul companiei,în locuri identice,încă se mai fumează.
E dreptul nostru să fim sănătoşi pe cât posibil !


10 comentarii:

Lillee spunea...

Si eu sunt fumatoare dar mereu i-am respectat pe cei care nu fumeaza. Ma duc afara la o pipa ca nu-mi cad picioarele... In fond nu este nimeni obligat sa-mi suporte fumul. Cred ca aici mai tine si de cei 7 ani...

Anonim spunea...

Bravo! Asa! Total de acord cu tine! Aplauze la scena deschisa!

madMe spunea...

Mă bucur ca ați reușit sa câștigați o bătălie cu fumigenele. E păcat atunci când nefumătorii sunt obligați să inhaleze fumurile altora. Eu una mă bucur că s-au împlinit 2 ani și 3 luni de când nu mai chinui pe nimeni cu fumul meu.

Anonim spunea...

Eeeee, total de acord cu tine! Mai e putin si se fac 2 ani de cand am renuntat la fumat, dar chiar si atunci cand fumam ii respectam pe cei care erau impotriva acestui urat, urat obicei! :P

zapacita spunea...

De cand nu mai fumez (sa se fi facut mai bine de 3 luni), vad si eu lucrurile asa si ma enervez cand omu sufla fix spre mine sau cand abia te mai vezi de fum in club/casa/birou.
Altfel, inainte ma abtineam doar daca nu mai era niciun fumator prin preajma :))

Alle. spunea...

Nu-mi place cand lumea fumeaza, sustin campaniile anti-fumat, nu as accepta niciodata ca vreun membru a familiei sa fumeze, dar nu am nimic cu cei care fumeaza cu bun simt. Daca ei vor neaparat sa-si distruga sanatatea macar si-o distrug doar lor. Dar aceia care fumeaza de fata cu altii, mai ales mamele cu copii mici (am o vecina ce are o fetita de vreo 7 ani si de cand o stiu ii fumeaza la fata aia in nas) sunt groaznici. Nu-i inteleg si nu pot decat sa spun ca sunt total lipsiti de gandire si păsare.
Trebuie sa recunosc totusi ca si pe mine m-a tentat fumatul la inceputul anului, si am facut-o dar a fost just for fun, complet constienta ca NU vreau sa devin dependenta si ca nici nu voi mai repeta experienta. Si asa cum mi-am propus a si ramas.

Blindius spunea...

Cris,felicitări ! Până la urmă,era bine şi-n ideea în care venea bebelul.Să nu te reapuci !

Blindius spunea...

Alexiuss,mulţumesc !

Blindius spunea...

Lillee,ai dreptate,ăşia de la mine au cei 7 ani de acasă doar din punct de vedere numeric :))

Blindius spunea...

madMe,felicitări !
zăpăcita,îţi doresc perioadă cât mai îndelungată de nefumat.
alle,te felicit pentru că ai ales să nu fumezi,nu aduce lucruri bune în viaţă,fie că vorbim de sănătate sau financiar.