tricouri haioase

Pagini

luni, 17 mai 2010

A şasea semnătură...

Să nu credeţi că nu am dat subsemnatul de mai mult de 6 ori în viaţă.
Urăsc Berceni-ul,oamenii din cartier îl urăsc şi dânşii,li se vede pe chip.Am ieşit uşor de după blocuri,am coborât din tramvaiele ruginite şi am mers în piaţă.E genul acela de piaţă pe care o uram când eram mic,cu cârciumi,ţigani,intermediari la achizionarea locurilor de tarabă.
Cu alte cuvinte,de treci prin piaţă ori pe lângă aceasta,îţi lasă un gust amar.Mergeam spre supermarket şi văd un picior de cort,ridic capul crezând câteva milisecunde că este campanie electorală şi...surpriză,nu era aşa ceva.
O organizaţie (împinsă de cine ştie care partid de opoziţie) milita pentru strângerea de semnături în vederea demiterii Guvernului condus de Umil Poc (Emil Boc).
Nu prea se înghesuise lumea,aveam doar a şasea semnătură.Chiar şi după ce am semnat,conştient fiind de nulitatea mişcării,mi-a fost un pic teamă să nu mă atace vreun portocaliu,deşi situaţia ţării este cum este.Am vrut să mă asigur că bătrânica aceea care strângea semnăturile,nu stă degeaba.De aici să iasă bani,dacă nu din pensia muncită atâţia ani...
Dacă suntem sinceri cu noi,ştim doar faptul că alţi politicieni nu ar fi putut schimba vremurile grele,dar avem libertatea de a crede că ar fi putut lua măsuri mai uşor de suportat.
A fost un loc frumos din Berceni,oare mâine va mai exista?



9 comentarii:

Anonim spunea...

Unde anume este cortul in Berceni, ca am duc si eu maine sa semnez contra lui Boc. :D

MadMe spunea...

Bine ca ai apucat sa semnezi, inainte sa dispara. :P

Blindius spunea...

MStrâcnă,la Piaţa Progresul !

Blindius spunea...

MadMe,poate nu dispare,ci vor mai înflori şi altele :D

Unknown spunea...

Partea frumoasă e că, are un nume care permite multor minţi să inventeze lozinci anti-poc-boc :D

G.W. spunea...

asta cu semnatul e ca si pisatul contra vantului ...zero efect, plus ca trebuie sa scapi apoi de stropi .

Blindius spunea...

Balauru,e ca si cum ai sarbatori incendierea unei peluze :))

G.W. spunea...

Nu inteleg ce vrei sa spui :))

Marius Stracna spunea...

Balaure, a semna inseama a face ceva. Nu doar a vorbi sau a scrie, dupa care aratam cu degetul spre ei, cei care nu fac nimic, sau mai rau il luam din start pe "NU" in brate, ca tine. Trebuie sa asteptam ca altii sa faca ceva? Noi suntem doar simplii executanti? Eu unul nu vreau sa fiu asa.